Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RC

ad) Není to příjemné a přijde mi to stejné, jako by zdravý člověk začal chodit s berlí, aby vzbudil soucit okolí.

Ve Vas nekdo, kdo nosi bryle, vzbuzuje soucit? Ja osobne mam 0.5 dioptrie, nekteri nechapou, ze nosim bryle stale, kdyz mam tak malo. Jsem podle Vas spatny?

ad

Ale pokud si mám vybrat mezi někým, kdo se mi jen chce za každou cenu zalíbit a bude mě lákat na to, že vypadá perfektně, že názory dokáže změnit tak, aby to vyhovovalo většině a jeho názor není konzistentní po delší dobu,.....

Vite, kdy zacli muslimove vadit Zemanovi? Kdyz mu klesla duvera pod 50%! Diky Zemanovi jsme prijali nejvice muslimu v historii - pres 1000!

Zrovna jsem videl komentar Zemana z historie minule volby o ochrance - rekl, ze pokud bude zvolen, nesnese na svych mistech amatery. A co predvedl? Amerateri Mynar, Ovcacek,.... amaterske vlady bez duvery,...

6 5
možnosti
Foto

díky Zemanovi máme 1000 muslimů??? Kde jste to sebral?

5 1
možnosti
Foto

I23v72a69n 64M50a21r72e54k

19. 1. 2018 19:52

Slabé, velmi slabé p.Gardavský. Nepřesvědčil jste mě, ani neodradil. R^ [>-]

3 4
možnosti
IG

Já Vás o ničem nepřesvědčoval, ani jsem Vás nechtěl odradit. Já jen napsal svůj pohled a požádal diskutující o pohled jejich. Bohužel u Vás pohled nevidím :)

2 0
možnosti
DR

Tak především klamete už názvem svého článku -

"Proč nechci volit Zemana", když se nakonec dovíme, že ho volit chcete. To, že vám nevadí, že lže mě tedy nepřekvapuje

11 4
možnosti
IG

Pane Rozsypale, název článku nelže. Já ho volit nechci, ale snažil jsem se vysvětlit, že pokud chci volit, tak jinou volbu nemám, je to tak nepochopitelné? Vy nikdy neděláte věci které nechcete?

3 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2231x
Mimo práce co mě živí, tak mě baví muzika, takže snad trochu skladatel, textař, muzikant.

Občas cítím potřebu se vyjádřit ke kontroverzním tématům.

Mimoto se snažím podívat na věcí jiným pohledem než všichni ostatní a třeba i nepříjemné zkušenosti obrátit v žert.

Zkrátka brát ten život s nadhledem.

A to přeji i Vám všem ostatním.

http://bandzone.cz/repass

Seznam rubrik