Ivo Gardavský

Moje přítelkyně a tenis

29. 05. 2017 20:55:52
Někdo má rád sport v jakékoliv podobě, někomu to neříká zhola nic a baví ho třeba geocashing, a někdo má rád ty vdolky. Ale abych začal úplně od začátku....

Trvalo mi pár let (tedy jak jsem již napověděl 2), abych přesvědčil svou přítelkyni, že místo hranaté obludy s úhlopříčkou 45 cm a hloubkou asi 50, by bylo již možná příjemnější koupit si takovou tu velkou placatou obrazovku na zeď.

Nebylo to lehké pořízení. Mou představu kvalitní televize poněkud srážela její utkvělá představa o které jsem nevěděl a kterou jsem zjistil až při návštěvě obchodu s elektronikou. Přestože jsem půl roku rafinovaně vysvětloval, že na velké, kvalitní obrazovce uvidí romantické filmy až do nejmenších detailů, že si při Titaniku bude moci skoro zatančit na palubě s hlavními protagonisty a u přírodopisných filmů téměř setře pel na křídlech motýlů, její reakce byla poměrně vlažná.

Nebudu Vám lhát - mě šlo samozřejmě o sledování sportovních přenosů v co nejvyšší kvalitě a o vychutnání si Terminátora, nebo třeba Avatara, aniž bych musel přemýšlet jestli to modré co pobíhá po stromech je brouk, nebo jedna z hlavních postav.

Pečlivě jsem půl roku procházel všechny neodolatelné nabídky v letácích, ptal se známých, četl recenze, až nastal den D. Vyrazili jsme do obchodu.

Já, měl perfektně nastudováno kolik má která televize herzů, zda je lepší plazma či televize LED, co má větší spotřebu, a co zase kvalitnější obraz, do kolika stupňů ze strany se dá na televizi kvalitně dívat...

Přítelkyně vyzbrojena

ŽENSKOSTÍ

Vyškolený prodavač začal kolem nás pobíhat, tušíce kšeft. Dobře mířenými otázkami jsem začal pomalu eliminovat nabídku v obchodě. Byl jsem celkem v klidu a dotazy směřoval i dle přání své přítelkyně - například:

Tahle televize má moc hranaté rohy

nebo

okraj obrazovky má špatnou barvu

případně

okraj je příliš úzký, nebo moc široký.

Nenechal jsem se znervóznit.

Pomalu jsem spěl k cíli. Zůstal už jen výběr mezi dvěma typy. Obrátím se na přítelkyni a ptám se, která se jí více líbí - povídá:

To je jedno, a co ovladač?

Ovladač?

Ptám se, co s tím má společného ovladač?

Spolu s prodejcem jsme si vyslechli asi 15-ti minutovou přednášku, že ovladač je hlavní estetický prvek domácnosti a že pokud přesně nezapadne do její představy, tak ji nějaká obrazovka vůbec nezajímá....

Šokovaný prodejce přinesl dva ovladače.

Letmý pohled stačil a bylo jasno. Ten jeden měl moc tlačítek a tudíž byl absolutně nevhodný.

Ten druhý sice také nebyl ideální, ale byla by ochotna se s ním smířit.

A to je asi tak vše, co jsem Vám chtěl říct o sledování tenisu. Vlastně, jak tak na ten blog koukám, tak se k tomu dostanu až příště ....

přeji hezký den.

Autor: Ivo Gardavský | karma: 18.41 | přečteno: 557 ×
Poslední články autora