Diskuse

To se ví ...

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

P55e46t35r 15H34a10n76n53i36g

17. 9. 2019 11:18

Díky Vašemu blogu, jsem si ten pořad pustil. Pokud to dělala redakce zábavy (tak se tomu dříve říkalo - dnes to má název produkční skupina...), tak to lze brát jako povedený pořad. Moderátor to velmi dobře zvládnul (napomenutí vůči Halině, kdo že je tady moderátorem). Nenudil jsem se, dokonce jsem se několikrát zasmál, což už dlouho nejsem schopen při jiné, byť velice populárním talk show ČT, kde se mi "vtipné" glosování zdá být až příliš vousaté. Nebudu jmenovat, každý ať si dosadí sám.

Pokud to dělala redakce publicistiky, tak je mi jasné, proč jste s touto zábavnou formou nebyl jako divák spokojen. Ale nemyslíte si, že už lidé té každodenní politiky ve veřejnoprávních médiích, stále se stejnými aktéry, mají už dost?

0 0
možnosti
JR

J74a36n 30R46á53ž

17. 9. 2019 9:35

Nicméně soudím, že ČT v současném formátu, by měla být zrušena.

PS. Hlasy, že funkce ČT v celém současném rozsahu i programové náplni je nezastupitelná a potřebná, mohou být potvrzeny nebo vyvráceny tím, že bude zrušena televizní daň a vedení ČT bude nuceno hledat zdroj svých příjmů stejně, jako privátní kanály. Uvidíme pak, jestli si udrží stávající personální předimenzováni a přízeň současné zákulisní lobby, která ji de facto řídí .

2 1
možnosti
PJ

Já bych ČT, jak stojí a leží, ihned prodal, obálkovou metodou.

Nemyslím si, že něco takového opravdu potřebujeme živit.

A pro p. Brauna, co se nezaplatí na poplatcích jde ze státního rozpočtu. A to jsou čí peníze?

3 0
možnosti
JZ

A víte co? Já bych ČT jednou výjimečně zastal. To blábolení redaktora Hynka bych skutečně viděl pouze jako neplánované, náhlé a zcela výjimečné selhání jedince. Tak, konec obhajoby ČT. Jinak je totiž samozřejmě ČT otřesná propagandistická žumpa, na kterou jsem navíc nucen posílat peníze.

2 0
možnosti
Foto

Nejste nucen ty peníze posílat.

0 5
možnosti
GH

G27e84o35r58g97e 46H21o25l83y

16. 9. 2019 22:16

Zajimave...diky...zda se mi, ze se ted lze vsude...i v Kanade:

https://www.youtube.com/watch?v=A1-uRbmN6Lk

0 0
možnosti
SN

:-).........Máte pravdu, bez diskuse! Jen Vás opravím, ale to nic nemění na kvalitě článku. O tom Masarykovi a internetu to prohlásil Michálek, také Pirát v TV debatě s Grospičem. Mám to uložené ! R^R^R^!!

3 0
možnosti
IG

Děkuji za upozornění - hned to opravím, nemohu přeci šířit "fake news" ... ;-D

1 0
možnosti
Foto

Tak o tom redaktorovi Hynkovi to už tady na blogu proběhlo. Nebyla to fake news. Onen redaktor byl buďto pod vlivem virozy anebo měl nějaký jiný důvod takto blábolit. Tu větu o bývalém premiérovi říkal evidentně s vědomím že je to blbost. Každopádně, možná se pletu ale mám pocit že od té doby jsem jej v televizi už neviděl.

0 2
možnosti
IG

Jak to myslíte, "nebyla to fake news"?

Já mám ten vstup stažený a pan Hynek nevypadá jako totálně zdrogovaná socka ...

3 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2231x
Mimo práce co mě živí, tak mě baví muzika, takže snad trochu skladatel, textař, muzikant.

Občas cítím potřebu se vyjádřit ke kontroverzním tématům.

Mimoto se snažím podívat na věcí jiným pohledem než všichni ostatní a třeba i nepříjemné zkušenosti obrátit v žert.

Zkrátka brát ten život s nadhledem.

A to přeji i Vám všem ostatním.

http://bandzone.cz/repass

Seznam rubrik