Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J56a46r28a 95R60a41n98k

4. 2. 2017 1:48

Dost plytky blog a opravte si L i b y i:-), pani Kombercova opravuje preklepy, ale Vasich hrubych si nevsimla

0 0
možnosti
PB

.... po Grossovi je to, bohužel, další zoufalec, kerýho si socani vypěstovali sami,- a to jim na podzim (pevně doufám) zlomí vaz ! R^

8 0
možnosti
Foto

Kdyby po levici (ČSSD) nastoupila pravice... jenže ona po levici nastoupí levice. ;-(

1 0
možnosti
MC

Musíte to brát s nadhledem, protože na druhou stranu Bohoušové v Česku jsou velmi milí.

1 0
možnosti
Foto

Tak trochu cosi jako ,,retro": Nejprve- populace stárne. Pak ,,návnada"- pár set ojro za každej přijmutej ,,kus". Pak kvóty. Pak nátlakRv A dnes? Prostě segment na trhu. Nic z toho není náhoda. Ani nějaký komplot. Prostě ,,toliko" byznys:-/ To vše pod hlavičkou solidořiti, humanizmu a doširoka otevřené náručeRv

7 0
možnosti
VV

Prekvapuje mne, ze druhou nejvetsi mensinou v Ceckach jsou uprchlici z Ukrajiny.

1 0
možnosti
JK
PV

kdyz to cely zacalo, ptal jsem po diskuzich, jakym mechanismem budou ty, kteri azyl nedostanou, deportovat mimo hranice EU. odpovedi jsem se nedockal, ale mnohdy mi bylo sdeleno, ze je to osefovano zakony. dnes uz vidime v plne nahote, ze mechanismy neexistuji a na nejake zakony migranti/uprchlici hazi bobek. ale jinak nam budou utahovat srouby vic a vic a budou kricet neco o solidarite :-/

13 0
možnosti
Foto

Když máme ve vládě lidi jako je vlastizrádce Herman, tak mám obavu, že "uprchlíci" není poslední označení těch, kteří se zde najednou, z ničeho nic objeví. Do jakého označení proběhne transformace uprchlíků snad je zbytečné psát.

5 1
možnosti
Foto

Vyzval jsem vás, abyste na Hermana podal žalobu – v případě vlastizrady je to vaší povinností. Pokud ovšem Hermana nazýváte vlastizrádcem, aniž byste tuto žalobu podal, pak jste zbabělec. Nic na tom nemění, že se diletant v administraci pokusil vaše trestné nejednání skrýt tím, že můj příspěvek smazal. Pokud totiž není Herman vlastizrádcem, jste naopak vy nactiutrhačný pomlouvač, jemuž z celého srdce přeji žalobu od Hermana (ale asi mu vaše ubohost za to nestojí).

0 4
možnosti
PS

Ani mě to nepřekvapuje.

1 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2231x
Mimo práce co mě živí, tak mě baví muzika, takže snad trochu skladatel, textař, muzikant.

Občas cítím potřebu se vyjádřit ke kontroverzním tématům.

Mimoto se snažím podívat na věcí jiným pohledem než všichni ostatní a třeba i nepříjemné zkušenosti obrátit v žert.

Zkrátka brát ten život s nadhledem.

A to přeji i Vám všem ostatním.

http://bandzone.cz/repass

Seznam rubrik