Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Super výstižný článek ..... navrhuji zvýšit cenu krabičky cigaret od 1 tisíce výše, ale co potom ty chudáci děti ze sociálně slabých rodin....

0 0
možnosti

Na mě to zapůsobilo, zásadně kouřím jen ty s rakovinou nebo infarktem, ale ty s impotencí nechci ;-D

1 0
možnosti
Foto

Impotenci si beru já (a taky to s tou neplodností, ta mi fakt nehrozí);-D

2 0
možnosti

R^ Vlastním karton (teď už bez jedné krabičky, co jsem právě načala) stovkových Marlboro gold s fotkou mimča s dudlíkem, Vyměním za krabičku stejné značky s obrázkem "spícího muže". ;-D

3 0
možnosti

J11o15s37e70f 78N91o52v31á89k

29. 11. 2016 17:45

ten zrovna mám ;-D

2 0
možnosti

.... zrovna čumím na Camelky a mám tam nahatou babu s jemným upozorněním že foukání zvyšuje riziko impotence,- teda prrrr ! ,- nasazuju druhý voči a k mýmu překvapení je to nahatej borec8-o !,- ....... tak v tomhle případě su impotentní aj bez cigár;-D !

2 0
možnosti

Super máte karmu ,místo aby zvětšili cenu abych to viděl i bez optiky tak není poznat co je to za cigára.

1 0
možnosti

To je boj černým humorem proti nesmyslným zákazům. V době americké prohibice si taky objednávali kávu buď skotskou nebo irskou...

1 0
možnosti

J42i66ř25í 48N72o82s86e59k

29. 11. 2016 15:34

To je fakt černý humor. Některé obrázky budeme za chvíli dražit na burze ;-D

BTW, dekadentní umění je svědectvím své doby. A po absolutním dně zatím vždycky následoval zlom.

4 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2231x
Mimo práce co mě živí, tak mě baví muzika, takže snad trochu skladatel, textař, muzikant.

Občas cítím potřebu se vyjádřit ke kontroverzním tématům.

Mimoto se snažím podívat na věcí jiným pohledem než všichni ostatní a třeba i nepříjemné zkušenosti obrátit v žert.

Zkrátka brát ten život s nadhledem.

A to přeji i Vám všem ostatním.

http://bandzone.cz/repass

Seznam rubrik