Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Orwella jsem nejen četl, ale i kompletně předatloval na psacím stroji ("84" - v 85 ́) na pět průklepáků... taky mě děsí, jakým tempem se jeho vize naplňuje - dvouminutovky nenávisti sice zatím nejsou povinné, ale už se na tom pracuje, taky permanentní válka existuje zatím jen v proxy verzi, ale je jen otázkou času, kdy přeskočí jiskřička...

... dík za připomenutí trampského "vnitřního exilu", taky jsem trampoval, ale spíš svátečně, vnitřně jsem emigroval spíš k rocku...R^

0 0
možnosti

P54a39v72e83l 61K17r55á14l

4. 5. 2016 10:38

Pochopil jsem,že nálepkovat každého jako sluníčkáře,kdo nechce střílet po uprchlících,je v pořádku,a kdo nenásilnou cestou ukazuje,že tudy cesta nevede je špatně?Že každý,kdo zcela jasně pochopil,že současná moderní Evropa je postavena na toleranci,pomoci a humanismu,je sluníčkář,a každý,kdo velebí Okamury,Zemany,Ortely, a podobné je vlastenec?Orwell měl pravdu,ale zcela jinak,než si myslíte a píšete

0 0
možnosti

Je mi to jasné.

Zkrátka chcete říct že nám tu toleranci, pomoc a humanitu vnutíte i kdyby to mělo být násilím....

Mám obavu milý pane, že vidíte svět jen černobíle a velmi, velmi zjednodušeně.

1 1
možnosti

..... klasickej střet generací,- voni sou v tem "zápase" dneska enem trochaj inde, což je dáno nejenom moderní dobou, přetechnizovanou a konzumní společností ale též zřízením a celkovým uvolněním, s čímž úzce souvisí aj uvolnění mravů,- snad právě proto zažíváme takový nárůst radikalismu a agresivity u mladé generace v prosazování svých postojů a názorů v mnoha společenských tématech !

(cca 20 let a dnešní revolucionáři budou ve stejným střetu se svými potomky,-klíííd!)

1 0
možnosti
Foto

Ježiš, to mi mluví ze srdce.

4 0
možnosti

Hezky jste to napsal. Mě nevadí, když mladí fungují v těch sluníčkářských aktivitách, protože jsou prostě mladí, někdo je zlanařil a byť jsou z mého pohledu ty aktivity nesprávné, stejně se tam něco naučí a přitom časem odhalí, že to je jen nablýskané kočičí zlato. Mě popuzují ti mazáci, kteří za sebou nemají žádné výsledky a na ty sluníčkářské aktivity se přisáli a tam se jim daří. Jenže takhle svět funguje odjakživa, za totáče to byly svazácké aktivity, které sice neměly takový záběr, ale fungovaly na stejném principu. Podstatné je, aby z minima těch dnes pomýlených mladých se stali ty mazácké vyžírky :-)

8 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2231x
Mimo práce co mě živí, tak mě baví muzika, takže snad trochu skladatel, textař, muzikant.

Občas cítím potřebu se vyjádřit ke kontroverzním tématům.

Mimoto se snažím podívat na věcí jiným pohledem než všichni ostatní a třeba i nepříjemné zkušenosti obrátit v žert.

Zkrátka brát ten život s nadhledem.

A to přeji i Vám všem ostatním.

http://bandzone.cz/repass

Seznam rubrik