Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak já jsem se kdysi vzájemně multikulturně obohatil se žáky 3. třídy naší ZDŠ.

Naše soudružka učitelka v 1. třídě ZDŠ, když viděla, jak počítám, mě chytla za ucho, odvedla mě do 3. třídy a pravila: "A teď tady těm....Hermánku předveď, jak se počítá.

Byl to prostě takový předstupeň inkluze.

A ještě poznámka k té zkratce "LMR (lehká mentální retardace)". Myslím, že se to takto nepoužívá.

Retardaci máme lehkou, střední, těžkou, hlubokou a možná ještě nějakou.

Ale používá se LMD jako "Lehká mozková dyzfunkce", což není přesně totéž jako retardace.

Ale, nejsem odborník a asi se mýlím. Naštěstí nejsem, a ani být nemohu, u atestace.

0 0
možnosti
JR

J62a65n 80R26á38ž

24. 4. 2016 14:19

To video je boží!;-DR^

5 0
možnosti
VK

Jde o to, jestli zvýšenou investicí do vzdělávání v budoucnu snížíme sociální výdaje. Zatím nám rostou.

0 0
možnosti
Foto

K46a49r69e67l 74M17á43d58l31e

24. 4. 2016 13:25

Absolventi inkluzivního vzdělání se budou lépe orientovat v možnostech získávání plné škály sociálních dávek, takže o snižování nákladů na tyto dávky bych spíš pochyboval.

9 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2231x
Mimo práce co mě živí, tak mě baví muzika, takže snad trochu skladatel, textař, muzikant.

Občas cítím potřebu se vyjádřit ke kontroverzním tématům.

Mimoto se snažím podívat na věcí jiným pohledem než všichni ostatní a třeba i nepříjemné zkušenosti obrátit v žert.

Zkrátka brát ten život s nadhledem.

A to přeji i Vám všem ostatním.

http://bandzone.cz/repass

Seznam rubrik