Krátká paměť ČSSD

Je to tak. Už uběhl zhruba rok, kdy byla ČSSD pravomocně odsouzena k uhrazení dluhu panu Altnerovi. A situace dnes? Třeba takový pan ing. Seďa, poslanec za ČSSD za Zlínský kraj, nepokrytě lže a nemíní respektovat rozhodnutí soudu.

 

Všichni víme jak to bylo, ale jen pro osvěžení paměti.

V dubnu 2016 soud pravomocně rozhodl, že ČSSD má zaplatit 320 milionů panu Altnerovi za jeho služby - tedy za získání Lidového domu. Více jsem o tom psal zde

Že tehdy ČSSD provedla pěknou kulišárnu a dělala, že se nic neděje, o tom jsem také psal zde

Ale co mi naprosto vyrazilo dech je, že pan Seďa, ze svých výšin poslance, dělá z lidí idioty a to ještě v době, kdy má celá ČSSD máslo na hlavě, tak to mě dorazilo.

Na dotaz občana, proč ČSSD nerespektovala právoplatný rozsudek, tvrdí, že se ČSSD odvolala a požádala o odklad.

Poněkud zapomněl na to, že v případě právoplatného rozsudku, musí odsouzený - v tomto případě ČSSD - nejprve splnit rozsudek a teprve potom se může odvolávat.

O odvolání také nešlo. Mám pocit, že už to bylo dovolání a to je trochu rozdíl.

Mimoto mě u jeho odpovědi zaujala ještě jedna věta:

"Nehledě na skutečnost, že rozhodnutí soudu nebylo ani správné, ani spravedlivé."

No vida, tak pan Seďa prohlásí, že to nebylo správné a spravedlivé a tím je to zameteno pod koberec ....

Konec soudům, netřeba jich, pan Seďa a zřejmě i celé ČSSD rozhodlo a je po soudu. Zde

Ale to není konec. Tazatel se nedal odbít a ptal se dál.

"ČSSD teda neuznává nezávislost soudu?"

odpověď je opět zajímavá:

"To byl za prvé můj názor, protože není logické, aby dlužná částka byla takto nadhodnocena a byla pro politickou stranu likvidační."

A pokračoval:

"A zeptejte se řady občanů, kteří oprávněně kritizují stav a rozhodování české justice. Jsou to desítky případů lidí, kteří za mnou o poslanecké kanceláře chodí či mi to písemně sdělují. Prostě předvídatelnost rozhodnutí soudců v naší zemi je tristní a neodpovídá kvalitě justice v zemích EU. O tom jsem přesvědčen."

Vida, vida... tak lidé jsou nespokojení, soudy jsou nespravedlivé, ale lidé je dodržovat musí. Pokud soud zlikviduje člověka, no je to nepříjemné, ale pokud by soud měl zlikvidovat stranu, která si to nota bene zavinila naprosto stejně, tak to prrr, to by nešlo. zde

Myslím, že na tomto příkladu je naprosto jasně vidět, jak je ČSSD odtržena od reality a za co nás, obyčejné lidi má....

 

přeji krásný den

 

 

Autor: Ivo Gardavský | úterý 16.5.2017 18:23 | karma článku: 48,03 | přečteno: 10384x
  • Další články autora

Ivo Gardavský

Luskoun a Hřib

11.2.2020 v 16:25 | Karma: 29,76

Ivo Gardavský

To se ví ...

16.9.2019 v 19:24 | Karma: 37,21

Ivo Gardavský

Jak se z nic dělá sólokapr.

29.7.2019 v 19:06 | Karma: 40,84

Ivo Gardavský

Prague pride - kontroverzní téma

24.7.2019 v 19:34 | Karma: 41,29