Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jak moc mohou admini lhát?

Upozorníte na nepravost, případně na minimálně nekorektní přístup, a co myslíte, že se stane? Teď to vím naprosto přesně.

Vůbec nic. (Teda kromě planých řečiček).

Po včerejším zveřejnění mého blogu "Idnes propaguje podvodné produkty" jsem zažil dvě překvapení.

Nejprve mi do diskuze napsala adminka paní Tereza Janků:

"Dobrý den,

proti podvodným reklamám se snažíme bojovat. Sami jenenabízíme, občas nám „protečou“ z externích reklamních systémů, i kdyžtyto formáty máme normálně zakázané. Proto jsme zřídili adresu ferove.reklamy@idnes.cz, kam můžekdokoli podvodné reklamy nahlašovat.

Víme také o tom, že podobný typ reklam se ve větší mířezobrazuje lidem, kteří používají prostředky na blokování reklamy. Nutno přiznat, že u nich to nedokážeme tak dokonale filtrovat."

že bude někdo z Idnes reagovat jsem ani nečekal - většinou se kritika jen přechází.

Člověk by si řekl - fajn, chybička se vloudí, obzvláště pokud to paní Janků, tak hezky zdůvodnila.

jenže

Inkriminovaná reklama nejenže nebyla stažena, ale hned vedle ní se objevila prakticky reklama stejná, jen jinak stylizovaná:

Idnes

 

 

 

 

 

 

 

 

 

a aby toho nebylo málo, tak obě reklamy jsou ještě přidány i vedle článků blogerů:

 

 

 

 

 

 

 

Pochopitelně jsem si ověřil i ten druhý inzerát např. zde

Tato metoda učení je údajně ještě účinnější než ta předchozí. Tady se dokonce již za měsíc!! domluvíte bez problému v cizí zemi.

Přikládám pár diskuzních příspěvků o účinnosti této metody:

"

Iveta napsal:13.1.2016 (22:02)

Přidávám se – je to podvod..! Nechala jsem se zlákat, protože před léty, když jsem se učila angličtinu, mi můj pan učitel také dával kartičky. Metoda je to celkem účinná – takže nic nového pod sluncem, ale nenaučila jsem se za 14 dní anglicky, to tedy ne… Tak jsem byla potěšená, když jsem tu nabídku viděla na internetu, zaplatila jsem si hned nějaký balíček a čekala, že mi na e-mail přijde nějaký odkaz – jak je to obvyklé, když si něco solidního člověk na internetu najde a zaplatí – a nic! Po měsíci žádný odkaz a nic podobného. Když jsem si projela ještě jednou a pozorněji jejich stránky a odkazy, tak jediné místo, kam se dostanete, je objednávkový formulář. Žádná péče o zákazníka není k rozkliknutí a žádný kontakt nebo email také neexistuje!!!!! I když zvládám 3 jazyky, ani jeden jsem se za 14 dní nenaučila, i když jsem v dané cizí zemi pobývala. Ruce pryč od toho!!!!!"

"

Klára napsal:18.2.2016 (14:25)

Bohužel i já jsem se stala obětí podvodu. Peníze nikdy nevrátili, jejich kurzy jsou snůškou frází, které nikdy nepoužijete. Již po první lekci zjistíte, že jste naletěli. Kdo jim pošle peníze, nikdy je nedostane zpět. Údajně tihle podvodnice z FAST PHRASES sedí v Karibiku a baví se naší hloupostí. S jejich kurzy byste se nedomluvili nikde. Navíc dělají hrubé chyby, jsou to hloupí, ale vyčůraní lidé."

Sám jsem se podíval odkud stránky jsou:

Poskytovatelem služby je Direct Group S.A. se sídlem v Aguilano de la Guardia St, Ocean Plaza, 12th floor, Panama, Panamská republika. Business Registration Number 753118, email: contactcz@todaycontact.com

Nechci nikomu sahat do svědomí, ale pokud jsem z administrace deníku, pokud reaguji na nějakou nepravost, tak udělám něco proto, aby se to již neopakovalo. 

A ono ne.

Vážení kolegové a čtenáři, nenechme se balamutit krásnými slovy. Bojujme s těmito podvody, upozorňujme na ně!!

A trvejme na tom, ať se to nějak řeší. Snad každý z nás má staršího příbuzného, který je schopen na takové podvody skočit.

Chraňme je! Nemůžeme přeci dopustit, aby naše myšlenky, které se časem většinou ukazují jako pravdivé byly zakazovány a zároveň, aby stejná sorta lidí nechala kvůli pár desetníkům zisku okrádat ty, na kterých nám záleží a kteří toto nebezpečí nejsou schopni rozeznat.

přeji krásný den

Autor: Ivo Gardavský | středa 22.6.2016 15:26 | karma článku: 31,74 | přečteno: 1862x
  • Další články autora

Ivo Gardavský

Luskoun a Hřib

Zdá se Vám toto spojení poněkud nezvyklé? Tak to se velice mýlíte. A co třeba panda a luskoun? Taky ne? Tak schválně čtěte dál.

11.2.2020 v 16:25 | Karma: 29,76 | Přečteno: 755x | Diskuse| Společnost

Ivo Gardavský

To se ví ...

Mno, trošku s odstupem jednoho dne si dovolím podat svůj komentář na pořad "To se ví". Najdete v archivu ČT.

16.9.2019 v 19:24 | Karma: 37,21 | Přečteno: 1059x | Diskuse| Společnost

Ivo Gardavský

Youtube - pozor, pokud názor, tak až od osmnácti let

Tak jsem se docela dobře pobavil. Ostatně čekal jsem to, pokud člověk nejde s proudem, tak alespoň musí držet hubu, aby byl tolerován. A pokud neudělá ani jedno, tak jde proti němu a musí nést následky.

2.8.2019 v 17:11 | Karma: 25,74 | Přečteno: 528x | Diskuse| Společnost

Ivo Gardavský

Jak se z nic dělá sólokapr.

Od rána mě v rádiu pronásleduje naprosto neuvěřitelná skutečnost. Grafity na pražském mostě přes noc zmizelo.

29.7.2019 v 19:06 | Karma: 40,84 | Přečteno: 3883x | Diskuse| Společnost

Ivo Gardavský

Prague pride - kontroverzní téma

Tak nám to zase začne. Za pár dnů se v Praze objeví průvod polonahých žen i mužů, prezentujících některé ze svých 52 pohlaví.

24.7.2019 v 19:34 | Karma: 41,29 | Přečteno: 1988x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

VIDEO: Polská romantika na palubě letadla. Pilot požádal letušku o ruku

24. dubna 2024  18:17

O pořádnou dávku romantiky se postaral polský pilot, který požádal o ruku svou přítelkyni letušku...

Desítky miliard dolarů pro Ukrajinu a zákaz TikToku. Biden to podepsal

24. dubna 2024  17:16,  aktualizováno  17:46

Aktualizujeme Ve středu podepsal americký prezident Joe Biden po několikaměsíčním schvalování v Kongresu zákon...

Policie zadržela mladíka, který v tachovské škole vyhrožoval blízkým spolužačky

23. dubna 2024  15:03,  aktualizováno  24.4 17:22

Policisté v úterý zadrželi ve škole v Tachově mladíka, který nožem vyhrožoval zabitím. Při...

Izrael pokročil v přípravě akce v Rafáhu, civilisty ochrání, uvedl mluvčí vlády

24. dubna 2024  16:55

Izrael pokročil v přípravách pozemní operace namířené proti palestinskému hnutí Hamás v Rafáhu na...

  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2231x
Mimo práce co mě živí, tak mě baví muzika, takže snad trochu skladatel, textař, muzikant.

Občas cítím potřebu se vyjádřit ke kontroverzním tématům.

Mimoto se snažím podívat na věcí jiným pohledem než všichni ostatní a třeba i nepříjemné zkušenosti obrátit v žert.

Zkrátka brát ten život s nadhledem.

A to přeji i Vám všem ostatním.

http://bandzone.cz/repass

Seznam rubrik